jävlar vad jag är sexig

Emma och familjen åkte nyss iväg på kryssning så nu är jag hemma hos dom med hunden och katten, ska kolla film och bara mysa med dom hela kvällen. Älskar djur! Imorn väntar jag tills dom kommer hem sen är de bara hem o duscha sen åka till Lollo och fixa oss, sen blir det supa som faan!!
jag hatar alla äckliga bt lodare, haha så jävla äckliga. haha och ni snackar om mitt rykte, för det första är ni bt lodare, för det andra ligger ni med varandras killar och är för övrigt jävligt stora i käften. Vill bara att ni ska veta hur äckliga och fula ni är hela bunten, för vet ju att ni läser det här!;) daamn, it feels good to be a gangstaah hihi


haha ser ut som jag stryper henne, men hon gillar mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0