KOMPLEX

Okej jag har lite komplex, även fast jag är snyggast i världen ingen e ju perfekt liksom hihi

Kan börja med mitt hår:
Mitt hår gick ju av för jag blonderade, så nu är det hur kort som helst.

Min mun:
Jag har snea tänder och små läppar.

Min näsa:
Jag har världens fulaste näsa hhihii

Min vikt:
Jag är verkligen inte nöjd med min vikt, okej fet är jag inte vilket e konstigt med tanke på vad jag stoppar i mig varje dag. Men jag väger verkligen för mycket. Min normala vikt ligger på 42kg nu väger jag nästan precis 50kg. (shiit förstår inte hur jag nyss sa det haha) och jag är liksom kort så de är för mycket, känner mig typ anfådd efter 100m och nej de är inte rökningen.

MINA LÅR:
Dom förstör liksom allt på mitt utseende, de är de första jag ska fettsuga när jag e 18!!! tack för mej hej:D

Kommentarer
Postat av: Bodypalace

Inspirerad av min blogg? Nej men inte behöver du ha komplex för nått! :D

2011-12-01 @ 15:18:52
URL: http://bodypalace.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0