helgen

helgen har varit as nice. med mina fina vänner, har hänt lite skit och har hänt massa bra. i fredags drog vi till annelie och drack där och lyssnade på abba osv as mysigt, vid klockan 10 eller va den var drog vi ner på stan. satt på någon gräsmatta och drack (?) och åkte massa karuseller. sen kom moas pappa och hämta oss så jag och moa gick och la oss och somna på dirren. riktigt skönt. på morgonen hämtade pappa mig så åkte jag hem till honom och duschade och gjorde mig i ordning. sen var det bara att fixa och dona eftersom han skulle ha 40 års fest. söp med släkten haha riktigt kul faktiskt för dom är så jävla sköna! roligt att umgås med pappa också det händer inte speciellt ofta även ifall han var lite full... haha som vanligt typ! grillade och drack gott. senare tog jag taxi in till stan och mötte hanna jennifer moa och annelie. jag jennifer och moa åkte en karusell så jävla rolig fast fuck den för jag har ingen röst kvar och fuck whiskey. sen åkte jag och annelie den där sjukt läskiga som åker högt upp.
senare mötte jag jessica vi drog runt och leta efter linus tommy och martin. till slut ringde dom då åkte vi till tystberga city och festa lite till. sen däckade jag och vaknade runt tolv och tog bussen hem till mamma och åt tårta och va med släkten.. kul kul. Nu har jag varit med mickis och ätit mat IGEN, och typ gick hem i tofflor barfota i spöregnet och jag blåste runt som en liten vante! nu ska jah gå och duscha sen lägga mig i sängen och bara sova. så jävla skönt. nej nu bablar jag på om massa skit. Älskar alla mina fina vänner iallafall och tack för en underbar helg.


jag och min fina bror.
aw jag älskar han så mycket fast vi alltid bråkar, men du finns fan
alltid alltid alltid där. du bryr dig om mig så jävla mycket egentligen!
din lillesyrra liksom, det bästa du har :) puss på dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0