hos moe nu

Kom precis till Moa efter att ha varit hos min mamma och ätit middag och pratat med henne för hon har varit ganska ledsen och nere pga av lite saker.. Försöker stötta henne som hon alltid stöttar mig :) Nu sitter jag här och bloggar medans Moa sminkar sig, snart är det min tur att bättra på lite hihi. Om ca en halvtimme ska vi ta bussen in till stan där det blir supa, det är ju lill lördag idag liksom ;) Sen får vi se vad som händer senare ikväll. Imorn blir det nog en filmkväll med Moa och godis osv, för på fredag är ju Typen, då ska vi ju ut och parta :) Nu ska jag va lite social med Moiiisss. Sitter och lyssnar på Veronica Maggio, hon har ju gjort riktigt bra låtar senaste tiden, tråkigt att alla låter likadant bara... Aja puss på er
hihi söta tjejer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0