LÄR KÄNNA MIG BÄTTRE

  • Tre namn jag lyssnar till: Denise, nisi och fulefan
  • Någonting jag tycker om med mig själv: Jag bryr mig inte så mycket om världen runt om, lever i min egna lilla värld haha
  • Någonting jag inte tycker om med mig själv: Att jag är så jävla kaxig, dryg, allmänt stor i käften bara
  • Detta är jag rädd för: Att bli sårad
  • Tre saker jag vill ha varje dag: Pengar, cigg och musik
  • Tre saker jag absolut inte kan göra: Dricka lagom mycket alkohol, sluta röka och prata tyst
  • Detta tycker jag om att göra: Supa, knulla, sova och äta
  • Detta vill jag göra just nu: Göra något riktigt kul, är helt hyper
  • Bästa känslan: När någon man tkr om berättar hur fin man är osv..
  • Värsta känslan: När jag svikit min familj eller en vän
  • Följande egenskaper ser jag gärna att min partner har: Är ärlig
  • Är jag kär just nu: Ohjaa

  • Nu sitter jag med jempa hemma hos henne och pillar i näsan typ. Nej men vi har typ varit på donken och druckit oboy och bara vart liksom. Nu känner jag bara för att hitta på något riktigt galet. Typ täppa igen avgasröret på en bil eller kasta ägg i någons huvud. Imorn ska vi upp till skolan, jag har tydligen gått fel linje och klass och allt sånt skit. Så ska till någon Annika imorn och prata och lösa detta lilla problemet så allt blir bra. Vill ju fan inte byta klass när man lärt sig lite om lektionerna och klasskompisarna. Yeye, blir säkert bra. Helst av allt skulle jag bara vilja ligga och sova hela dagarna, men nej nej det går inte för sig. Ha det bra xoxo DENISEBRE



    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0