Lördag

Kom precis hem till mamsen nu. Igår var det en ganska lyckad kväll. Först gick jag Jessika, Melinda och Moa till Markus och söp med massa folk. Efter det gick vi vidare till vallarna. Tappade bort Melinda och Moa så jag och Jessika bråkade med lite folk på vägen ;) När vi kom dit fick vi blåsa så vi kom inte in. Sen gick vi bakvägen och så sa en av killarna ba ni kan gå in, VIP gäster liksom hihi ;) medans våra sop kompisar fick smyga in o klättra osv. men det var rätt kul. Dock är inte Adam Tensta min musik stil så det var ju ganska tråkigt.. Men ska tydligen va lite bättre ikväll. Träffade idioterna med Jessika, jag sov med två bögar jätte mysigt haha ;) Nej nu ska jag ut och ta en cigg och vänta på att rörmockarn blir klar så jag kan hoppa in i duschen! Sen blir det bara fixa iordning sig och ta bussen in till stan sen påt igen ba! btw fick jag tvätta spyor och va mamma för en natt jätte roligt hihi


saknar dig mitt hjärta



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0