MOEHOE

sitter hos moa och vaknade för en stund sen. gårkvällen va skit mysig. först ute o drack med trevligt sällskap hihi. sen hem o kolla film och åt chips och choklad. as nice. nu kollar vi på Mean Girls hah. Om ett tag måste jag röra mig hem mot min mamma för att hämta saker, och sen måste jag och moa in till stan till Num... Aids osv.. palla. Ikväll blir det supa, har inte planerat var hur när eller med vilka. Men de löser sig, annars blir det jag och Moa själva på vårat place. hihi neej nu ska jag kolla film och hoppa på moa lite kanske. Nej men nu är det fan inte långt kvar på lovet nu är det bara supa satan varenda dag. Saknar min bebis också :((((( buhu puss
frukost <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0