Oj bloggtorka

Oj oj oj nu har jag inte bloggat på ett tag känns det som. Sitter ju bara i mobilen typ och där går det inte att blogga, ska försöka blogga mer hihi ;) Nu har jag varit på affären och handlat hem lite saker eftersom alla jobbar och det är tomt i kylen. Moas mamma hämtade henne nyss också. Idag är jag ganska glad eftersom att jag kom på en ett gymnasium och slipper gå iv, alltså slipper gå om ett helt år. Känns jätte bra ;) hihi. Jag har typ ingenting att skriva utom att jag längtar tills på fredag då det blir att supa med tjejerna. Puss

Lite bilder från dom senaste dagarna


Jag, Melinda, Jessika och Moa är stammisar på Num


Jag försökte göra Kjellis lite glad på party hos Annelie


Vi satt alltid på vårat place med ljus och hade det mysigt ;)


Johan och Svedin äckliga jävlar


Jag och Moa påväg till Melinda för att supa


Nyvakna och bakis som fan


Vi va på öb för att shoppa ;)


Ja det här var ju ett tag sen...Men jag och Jempa va på öland.
Saknar tillbaka det var så sjukt mysigt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0