Trött sur förbannad, sug dag helt enkelt

ååååååh pallar inte med all drama... seriöst jag vet att jag gjort bort mig och skapat problem. någon gång är det eran tur, nobodys perfect liksom!
jaja, bryr mig faktikst inte ett skit om alla jävlar, bara jag har min jennifer


för det finns ingen som du!
du och jag, fuck the rest liksom, eller hur var det?

Happ nu ska jag lägga mig på baksidan och sola och kedje röka och lyssna på musik.
sen ska jag hoppa in i duschen, sen slå på en barnfilm och bara mysa med mina syskon,
känns som jag inte orkar fixa mat idag eftersom mamma jobbar, blir nog beställa pizza haha tjock jag är
just ja... kom på att jag måste plocka in och ur diskmaskinen och dammsuga övervåningen... buhuh
skjut mig orkar fan inte......................

Kommentarer
Postat av: Anonym

nu har du ju inte ens henne som vän, då går du till melinda för du inte har någon annan att vara med, och ändå snackar du skit om melinda när du är vän med jennifer. mogen tjej!

2011-08-04 @ 18:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0