kul liv kul liv

OM MIG:

1. Namn? - denise
2. Ålder? - 16
3. Bor ? - här o där, mest hos jennifer tiiep
4. Har du skilda föräldrar? - ja
5. Husdjur? - hos pappa
6. När är du född? - 95
7. Klass? - iv

8. När ska du sova ikväll? - om en stund, sliten efter helgen hah
9. Duschat idag? - nej ska nu
10. Pussat någon idag? - nej
11. Vad har du ätit? - massor
12. Dagens klädsel? - pyjamas
14. Vem pratade du med i telefon senast?- Jimmy
15. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - mikaela; btw vi sliper duscha idag iaf ;)

FAVORIT:
16. Film? - white chicks ellerhur jempa bror
17. Mat? - donken
18. Dryck? - cola, öl
19. Ämne i skolan?- engelska


SENASTE:

20. Personen du kysste? - den enda jag vill kyssa
:)
21. Gången du hånglade? - minns inte det hah
22. Gången du spydde? - hos annelie när några dumma killar gav mig fett äcklig shot
23. Gången du var hög? länge sen, fett onödigt
24. Personen som såg dig gråta? - hela jävla bussen när jag fick utbrott haha

ANTINGEN ELLER:
25. Svart eller vitt? - Svart
26. Hund eller katt? - Hund
27. Ut och festa eller hemma och mysa? - ute och festa, men det finns en ja aldrig skulle skippa en film kväll med finns inget bättre eller mysigare helt ärligt tro de eller ej haha
28. Singel eller upptagen? - jag vet inte..
29. Big brother eller paradise hotel? - ph
30. Choklad eller lakrits? - båda
31. Göteborg eller stockholm? - sthlm
32. Högerhänt eller vänsterhänt? - höger
33. Coca cola eller fanta? -
cola
34. Pizza eller kebab? - kebab
35. Älska eller älskas? - älska
36. Leva eller dö? - leva

ANTAL:
37. Personer som sagt jag älskar dig? - sånt märker man skiter väl i vem som säger det. oooh cool girldär asso
38. Gånger du haft minnesluckor? - haha alltid, ba du gjorde de du sa de, baa ööh
39. Piercingar har du? - naveln tungan ögonbrynet näsan , läppen e iofs borta nu men ska göra igen där
40. Personer du saknar just nu? - min älskling
41. Gånger ditt hjärta brustit? - mja, en gång eller två

VEM:
42. Vill du kyssa nu? - hihihi sluta snuskiga frågor vaaa
43. Hade du senast en msnkonversation med? - msn? 3 år sen så ingen aning
44. Vill du kasta en sten i huvudet på? - åh en liten jävla hora, då menar jag L.I.T.E.N
45. Förtjänar att dö? - ingen förtjänar väl att dö men nästan ett par tusen


VAD:
46. Gör dig glad? - mina syskon, min pappa, mina vänner
47. Gör dig ledsen? - när någon jag tkr om är ledsen, eller om någon jag tkr om sårar mig
48. Vad vill du helst göra nu? - lägga mig i en skön varm säng
49. Vill du ha nu? - en kväll med fina vänner och lite alkohol och den där fina killen
50. Längtar du till?- imorn
51. Är det bästa som har hänt dig? - när jag vakna upp i ambulansen. tackar gud har aldrig mått så dåligt, se min mamma sådär

HAR DU NÅN GÅNG:

52. Hånglat med nån riktigt ful? - hahah fyfan ja
53. Hånglat med nån som du älskat? - jaa
54. Hånglat/kysst nån snygg? - ohja
55. Varit kär? - en gång, eller kanske två
56. Skrattat så mycket att du har spottat ut nån dryck du haft i munnen? - hahah alltid jag
57. Pussat en tjej? - mys ju
58. Gjort bort dig? - 24/7 asså jag måste vara jordens mest klumpigaste människa
59. Druckit alkohol? - ja
60. Lurat någon? - ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0