IKEA

Igår var jag på Ikea med mami och köpte en ny säng och andra skit saker till mitt rum och hem. Köpte också presenter till min bror och syster som fyller i helgen, jag och mamma övertrasserade kontot som vanligt ;) haha min bror fyller liksom 18 så de va sjukt svårt att bestämma sig för något riktigt bra, ville ju köpa något riktigt speciellt men jag har ju världens sämsta fantasi ajaa. har svenska nu egentligen är jag too cool for school men vi skulle bara skriva "bloggar" om böcker vi har läst och jag är ju superbloggarn så ja bah äsch okej rå hihi.

Éfter skolan ska jag åka med Kin och pierca henne, sen ska jag hem äta ta en dusch, plugga och jobba ihop lite pengar sen sova i min supersköna säng! OCH SEN ÄR DET FREEEDAG tror jag dööör whoop

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0