10 sanningar om mig

1. Jag är dö kääär i största idioten på denna planet
2. Jag är sexberoende
3. Jag är jävligt stor i käften, men jag säger inget i onödan hihi sanning rent ut sagt
4. Det finns inget jag hatar mer än bt lodissar
5. Jag blir skit lätt irriterad och förbannad men försöker hålla det inne så länge det går
6. Jag har adhd och får utbrott några gånger om dagen haha
7. Jag HATAR köttbullar
8. Jag vill slå ihjäl äckliga tjejer som gör allt för att jävlas, denna gång är de äckliga bt lodare  
9. Kan inte va utan jennifer en dag saknar ihjäl mig hihi
10. Bajs är det nya ordet! the word liksom!






en sanning till när man är med jennifer blir man helt slut i huvet.....


men även vi har våra fina stunder.. hihi tro de eller ej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0