äckliga hoee

HEJJJJJJ JAG VET ATT NI LÄSER DET HÄR BITCHES  Jag bryr mig inte om vad ni tror eller tycker. Patetiska, ett utav alla ord som beskriver er. Ni ska bara få se vad som kommer hända nu, hihi en liten surprise när ni kommer tillbaka kanske? Hihi buse. Undrar bara, har inte jag några vänner? Min bästavän sitter iaf inte och snackar skit om mig till någon man knappt känner, hhi OOOJ där kom det fram! Ses om en vecka! PUSSSS

Svar: Klart vi läser det för det är så jävla patetiskt!  Om du för det första inte bryr dig vad vi tror eller tycker varför öppnar du ens käften och gör ett fucking jävla blogginlägg? Haha så jävla sjuk brud! Åhh älskar överraskningar, ska vi träffas och du bara sitter där och glor som vanligt eller?  Och nej du har inte några vänner, du har bara inte äckliga jävla bt lodar polare. Vi snackar alltid skit om varandra, men vi öppnar fan käften när vi ses också. inte sitter där som ett jävla mongolid och inte vågar säga något. Men ha kul med din jävla trollunge och äckel jessica   VAR DU TVUNGEN att göra ett jävla blogginlägg så vi redan längtar hem?????????? vill bara hem nu och slå ihj´äl dig äckel hora! ditt favorit ord va HORA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0