bilder


Bästa

Jag och mikizz för länge sen



Evelina

Eve o jag skulle till ockle på ferre

jag och bror

Jag och eve fulla som fan i en bil ;)

finaste syster

robin mitt ligg hihi

jag och eve hos alejandro, första gången jag träffa felicia.

jag och eve hos alex

när ja och jennifer kollade film med frallan och åndberg? trorjag

festa hos jocke

jag och nora bada jacuzzziii as nice!

ferre

när jag låna frallans motorcykel och gled runt

jag och lollo hade varit hemma hos några random gubbar

hanna freddaan and moi

jag och lollo lekte i camen ;)

jag och jempa hos thaien! FULLA O GLADA hehe

jag o jempa kom precis från gymmet ;)

hemma hos annelie

sara, lollo, jag, jempa och felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0