chachaa bloggen

Sitter i husbilen, har spelat massa kort och yatsy med jempa marcus ´glutten emil och hans kompis.  det är skit mysigt här, finaste stranden, snygga killar, trevligt folk, roliga leksaker och god mat. mysigt. Men har hemlängtan som fan också, får alltid det. Saknar speciellt min lillebror och syster..mina älsklingar.
Snart ska jag och jennifer gå och duscha och fräscha till oss lite för ikväll är det något uppträdande.

haha blir så jävla irriterad, nu när man är borta öppnar folk käften och snackar jävla massa skit, o gör idiotiska saker dom aldrig skulle gjort om vi var hemma nu. är så jävla många jag ba vill åka hem och skjuta eller något just nu. Alltså nyköping är nog den staden med mest drama i. alla är kär i alla, alla ligger med alla, alla snackar skit om alla, alla är bara allmänt dumma i huvet. Tur att jag och jennifer snart kommer hem o styr upp de 

 
 

Kommentarer
Postat av: Moa Ohlson

Jaa, det är ju inte så lätt på egen hand ;) <3

2011-07-26 @ 12:46:08
URL: http://moaohlson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0