Kul 7 på morgonen

Vad är det första du tänker när du vaknar på morgonen? - shiiiiiiit kommer bli fett blek! Skulle du kunna ha sex med den senaste personen du fick sms av? - emil, nej förfän min vän ju Har någon gjort dig besviken de senaste tre dagarna? - ja, min familj Har någon sett dig i underkläder de tre senaste dagarna? - ja naken hihi Om du var för full för att gå tror du den senaste personen du kysste skulle hjälpa dig då? - väldigt osäker där faktiskt haha... Om personen du har känslor för skulle plinga på din dörr, vad skulle du säga då? - skulle hoppat på han och pussat han som bara den hihi Hatar du någon just nu? - ja shit helt sjukt, är så jävla sur Vem tog senast på din rumpa? - linus såklart Saknar du någon just nu? - saknar min syster och min lillebror så jävla mycket Har du någonsin funderat på att pierca tungan? - nej absolut inte, nej När gapskrattade du senast? - med matilda igår så jävla känslokalla hahahaha Skulle du kunna tatuera dig? - innan jag är 20 ska jag ha precis överallt, sexigaste som finns Håller du kvar vid någonting du borde släppa tåget om? - jo tack, men håller så jävla hårt så det går inte undan precis Har du någon av motsatt kön du kan berätta allt för? - har inte en enda Skulle dina föräldrar bry sig om du kom hem efter kl 4 på morgonen? - inte för att låta cool eller så men nej hihi Man vet aldrig vad man har innan man förlorat det, sant eller falskt? - både och, men mest sant Om du kunde välja att någon skulle försvinna, skulle du? - ohjaa finns så många så!! Vad är det bästa som hände idag? - att jenniför kom hem och jag träffa världens finaste Vad lyssnar du på just nu? - dennis och jempa som snarkar Tror du att andra människor tycker illa om dig? - ohjaa men i dont give a fuck Är du lycklig? - till och från, mina fina vänner gör mig lycklig När grät du senast? - idag vi satt typ och ba fml Vem kramade du senast? - johan Tror du två ex kan va vänner? - nej nej, antingen är man eller så är man inte Vill du ha tillbaka någon i ditt liv? - min bror Nämn något du verkligen vill ha just nu - pizza!! Finns det någon person du aldrig vill förlora? - mamma. Gullemamma hjälpt mig genom allt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0