Min födelsedag idaag

sitter i husbilen med marcus och jennifer och spelar kort.. eller ja dom gör. jag sitter vid datan hihi. Vi har varit på stranden badat (nästan) och solat lite. Dom minuterna soler va framme dårå.. Snart ska vi väl gå iväg till duschen och duscha, sen blir det grilla. mys.
längtar tills jag och jennifer är hemma igen, kungarna lirre
Det är fett mysigt här borta, och behövde verkligen komma iväg ett tag och tänka på annat.
men saknar familjen och alla andra idioter..   ni tre vet ju vilka ni är hihi
Justeee fyller år idag också, de hade jag glömt haha






asså skojar inte haha skönaste ungen jag träffat.




mitt största komplex är fan min vikt. Jag går upp och ner i
vikt hela tiden. När man går ner försvinner rumpan, tuttarna
och man blir hängig och sladdrig i huden haha.
sen när man går upp får man bristningar överallt.
Typ så är det för mig hela tiden.
Var så jävla nöjd med min kropp förut.
Men men vafaaan är snyggast och bäst ändå bitches

Kommentarer
Postat av: hemlis

ekerum camping?

2011-08-25 @ 17:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0