Ont i benen!!

Dagen började med att jag och jenniför va barnvakt fast vi satt typ bara och softa för ungarna badade i sin pool. Grillade med jenny henke och dom andra sen skjutsa dagge mig matilda hanna och jempa till bergshammar. Vi va där och söp med trevligt folk sen satt alla i soffan och kollade porr.. Såklart jempa satt på de så sjuk som hon är. Haha. Jag och matilda palla inte sova där så vi gick från bergshammar hem fyfän vad jobbigt det var. Har nog aldrig varit såhär skönt att lägga sig i en säng.. . Matilda och jag gick och prata om en gammal kille jag tyckte om. För länge seeen, fän vad man saknar folk när man tänker på vad man förlorat :) haha fast ändå vafan we don't give a fuck liksom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0