Tröööött

Ligger i soffan hemma hos mamma och kollar på snövit haha. Har bara läskiga filmer och det vågar jag inte titta på när jag är själv juuu. Mötte nyss sofie och jesper och tog en cigg då kände jag mig hur trött som helst, så fort jag lägger mig ner blir jag ju pigg fan.. Tittade på en film förut "Babysitters" har sett den tidigare med jenniför men blir bara mer och mer arg för varje gång jag ser den. Det är unga tjejer yngre än mig tror jag dom är, och det är verkligen gamla gubbar som ligger med dom. Ni vet såna här riktigt äckliga, en tjej är typ påtänd som fän och mår skit dåligt och hänger över toaletten och ska spy och sånt, inte ens då kan gubben hålla sig.. Fyfan vilka människor det finns.. Det är ju tyvärr inte bara i filmer sånt händer, hur kan man vara så kåt så man inte alls tänker på att man kan förstora ett helt liv? Åh nej nu ska jag inte tänka på det då blir jag bara arg åååh haha. Sen vill jag bara säga att jag älskar mina fina vän jennifer, slänger en extra tanke på dig ikväll

Kommentarer
Postat av: jennifer

älskar dig bästis du är allt, glömm aldrig det <3

2011-07-05 @ 14:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0