Jenniföör e best hest

Gårdagen började med att jag matilda och jennifer söp helt själva hihi. sen kom sanna efter en stund. Vi satt i min gamla lägenhet utan möbler haha. Vi fick låna jennifers brors högtalare men det kändes ju onödigt eftersom vi ändå inte kunde ha musik hehe ;) Sen mötte vi Annelie Moa melinda och några haff haff haff. Va hos mig ett tag sen drog vi ut i någon stor bil och åkte runt och söp typ. Sen drog jag jempa och Matilda hem med våra haff hihi. Mysig natt, shit vad de spåra uuuur!! haha nejrå

Idag åker jennifer till Cypern, typ vilken sekund som helst... :(
Saknade henne redan när jag gick hem ifrån henne -.- Haha. Min bästavän

Nu sitter jag med mamma och kollar på resor. Vi ska åka utomlands om ca två veckor. Men vi vet dock inte var... Turkiet finns det fan inga haff men dit vill såklart mamma åka för hon tycker ju det är superbraaaa. fan
Jaja, nu ska jag åka till affären och köpa godis och skit och hyra film sen ska jag umgås med mina små syskon som jag inte har träffat på jätte länge och saknat ihjäl mig efter dom! Lär väl bli att leka med dom hela veckan eftersom min enda vän Jempa är borta
:(:(:( P.S FAN VAD DET SPÅRA UR IGÅR ALLTSÅ!



FUCK THE WOORLD







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0