Trött som fan

Kom nyss hem från stockholm. Har varit med mamma på Ikea så jävla tråkigt " jag ska BARA köpa en lampa " sen åker man hem med hela bilen full.. Ätit ute tre gånger har jag gjort idag också haha så jävla tjockis ;)
Asså jennifer har varit borta sen i måndags. två dagar eller vad blir det? Helt sjukt vad jag saknar henne. min älskling.

Somnade typ runt 5-6 tiden imorse och gick upp klockan åtta och ställde mig och diska och bärde soppor. och skrubba, jätte roligt.. Så nu tänkte jag fan gå och lägga mig i sängen o köra på powernap ;)

Asså jag dööööör. världens finaste kille. får ont i magen när ja tänker på han
:) Livet kan inte bli bättre!


mamma


Jag och milo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0