ÄRE FREDAG ELLERR

1. Hur gammal är du om fem år? 21!!! gammal

2. Vem var den sista du träffade? bruuuur

3. Hur lång är du? 1.55 ungefär i guess

4. Vilken var den senaste film du sett? Den osynlige, svensk film. alla svenska filmer är så jävla KeFFa BRoR

5. Vem ringde du senast? oj , minns ej vem ja ringde. men pratade iaf med jennifer senast vi snacka problem, SUPA KNULLA KNARKA SLÅSS osv osv ;)))

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Haha asso han var där och vi satt och snacka om regler och föräldrar i 3h typ x) (till min bror)

7. Var är dagens planer? Ja du klockan är två på natten, ska ta en cigg o sova.

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Skicka sms. Jag kan absolut inte göra två saker samtidigt, så från mig kan man få svar en dag efter om jag är snabb höhö;)

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? skilda

10. När såg du senast din mamma? För någon timme sen när hon kom in med rena kläder o vek in dom i garderoben hihihi whoo

11. Vilken ögonfärg har du? Vet inte, VILL HA BLÅÅÅAAA !!!!!1111!!one!!11 ska köpa linser

12. När vaknade du idag? tolv, sen somnade jag igen minns inte när, sen vakna a´jag vid 3, sen när ja kom hem igen sov ja igen vaknade vid 23 nu ska ja sova igen hihi :)

13. Har du någon gång hittat en katt? Jaa, asso mamma hatar djur ja gjorde felet o mata den så den äälska mig o kom till mig hela tiden, fett söööt

14. Vilken är din favoritplats? Sängen, själv eller med ngn inget är helt fel! ;) heheheh och skolan!

15. Vilken plats föredrar du minst? möten o shit

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? ingen aning, hoppas att jag är på jorden runt resa och super skallen av mig o ser hur världen verkligen ser ut.

17. Vad skrämde dig som barn? Ingett lika cool då som nu mjau

18. Vem fick dig att skratta senast? Thomas

19. Är du för ung för att äga vinylskivor? ÖH ja

20. Har du stationär eller bärbar dator? bärbar, älskar att ligga i sängen med datan palla på nackspärr o ont i ryggen , faast jobbbigt o spela med bärbar buhu

21. Sover du med eller utan kläder på dig? t shirt

22. Hur många kuddar har du i sängen? massa men när ja sover slänger ja ner dom o har bara min platta, du vet ja är sliten efter alla dessa år, nackproblem:/ xPxD

23. Hur många landskap har du bott i? what

24. Har du någon gång spytt på fyllan? haha jo ja

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? mina intersport tofflor mhhh

26. Är du social? Beror helt på.. Är typ flera personer, antingen är ja skitblyg o tyst eller så är jag världens socialaste och är aldrig tyst, eller så är jag arg sur ledsen , aaa humörsvägningar kallas det

27. Vilken är din favoritglass? Ben &jerrys med mjuka kakor asso dör! så god. sen blåbärs kulglass

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? dom skulle va slut dagen efter, små pengar !!! HAH

29. Tycker du om Kinamat? JA BÄSTA

30. Tycker du om kaffe? blä

31. Vad dricker du till frukost? saft/juice hihih

32. Sover du på någon särskild sida? vänder mig tusen ggr innan ja somnar

33. Kan du spela poker? naa

34. Tycker du om att mysa? älskar

35. Är du en beroendemänniska? OM jag är

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? min pappa

37. Vill du ha barn? tror inte det. 1 max, fast ändå då får den inge syskon då kan man skita i de

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska VG bror. hade spanska förut och slovakiska


40. Föredrar du havet eller en pool? Havet är finare, men om man ska bada, en pool tack.

41. Vad spenderar du helst pengar på? donken, alkohol

42. Äger du dyra smycken? neej har fått några ringar , men annars jag skulle aldrig köpa.

43. Har du någon gång testat narkotika? Nope tror inte, däremot ganska mkt annat.

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? tuggummi

45. Vem är den roligaste människan du känner? Oj oj, de är så många sjuka ...

46. Välj ett ärr på din kropp? på sidan, när ja o min bror krascha med cykeln hahah

47. Vad har du för ringsignal? min bästa favolåt bästa bästa

48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? neej. eller ingen aning

49. Flirtar du mycket? Det tycker jag inte att jag gör.

50. Vart togs din profilbild för din blogg? haha är ingen freak

51. Kan du byta olja på bilen? haha

52. Har du fått fortkörningsböter? -.-

53. Vilken var den senaste bok du läste? casa nova bla bla, ganska dålig

54. Läser du dagstidningen? nop

55. Prenumererar du på någon veckotidning? nee

56. Dansar du i bilen? om man fått i sig lite alkohol

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? vad menas med radiostation? radiokanal är iaf the voice typ, eller rix fm haha

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? dagbok

59. När var du i kyrkan senast? dop, för en månad sen kanske, nej herregud en vecka?


Neeej fan nu måste jag sova ska upp tidigt imorn för att jobba åt mamma så man kan tjäna lite caaaash fett tung, o dom går rakt till ölen;) nej då skoja bara mami! :) Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0