Midsommar

okej lyckad midsommar till en början sen spåra det ur.. haha
jag lollo felicia och jocke grilla hemma hos felicia och drack cider gjorde vi, efter en stund kom sara och jempa då blev alla fulla och glada. sen kom några killar och hanna och matilda. sen skulle vi gå från bk till bt, blev lite småtjaffs då, människor som är fulla helt jävla dumma i huvet asso... så åkte vi bussen till ockle där vi skulle på fest men det blev ju som de blev så lollo hoppa av och vi andra satt kvar på bussen. jennifer och sara långt fram och jag längst bak HAHA. hatar att vara ensam när man är full, jag börjar alltid tänka på allt jobbigt som har hänt. jag hoppade iallafall av vid bt och så försökte ringa taxi men det skulle va en timmas väntetid, så de var bara att vänta. sen kom äntligen taxin, nör vi kom fram till pappa så funkade inte just det kortet han har i taxin för dom har tydligen gjort något nytt, haha det va ju lite såådäääär små pinsamt. haha :)
sov som en jävla jag vet inte vad, vaknade klockan 2 och då hade jag inte vaknat en enda gång på hela natten. jävligt skönt. på morgonen väckte pappa mig för han skulle göra tårta till mig, snacka om att älska sin lilla prinsessa hehe ;)

så här såg det ungefär ut , gay .. :(
men tårtan blev ju rätt fin ... eller ? ;)
Aja nu ska jag fundera på om jag ska ligga hemma och sova ikväll eller supa??!? vafan nu känner jag mig seg men kommer ju ångra mig ikväll om jag stannar inne.. HEHE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0