sommar nu

det är så jävla skönt väder nu äre fan sommar, haha bara för jag säger det kommer det spöregna vilken dag som helst... när jag gick till affären förut så va det aaaas varmt bor  ca 5 min därifrån höll på å dö! ja svär shit va varmt asså! whatever jag vill inte ha sommarlov :( kommer sakna min skola min klass mina lärare speciellt :( dom är mina bästa ju. i höst då äre ingen lekstuga längre, vill inte komma dit kan inte ens tänka mig ett sånt liv.. JAJA jag gör vad jag vill när jag vill , jag är hur gammal jag vill när jag vill jag är vem jag är vem jag vill ;) det får jag inte glömma , det blir säkert SKIT BRA!! så länge jag har mb och pb hihi
älskar nora lillan♥
Har tänkt på vad otacksam man är mot sin släkt och familj. jag tar alltid förgivet att dom ska hjälpa mig i alla lägen. nu när pappa inte mår bra förstår man vilket dålig unge man är o är elak hela tiden och bara vill ha pengar! ;$

Kommentarer
Postat av: Anonym

är inte du och mikis lika bra vänner längre ?: (

2011-06-07 @ 22:19:32
Postat av: Mimmi

Hehe stolt fotograf ;)

2011-07-06 @ 22:52:14
URL: http://mimmielina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0