fredag varje dag

neej fan är fett hungrig vill ha pizza. den där fula jempa jäveln ska ja krama sönder sen bara för hon är så ful o bäst i världen !! asså jag orkar inte hahaha. nej nu ska ja skriva lite om känslor, bara för att Jag vill ha uppmärksamhet för de e det bästa jag veeet. 



jag vill inte se det mer jag vill inte minnas. men även om jag blundar så finns det alltid där. jag försöker skrika men det kommer inga ord. det är bara rösterna i mitt huvud som aldrig tystnar. jag knyter min händer och kniper ihop ögonen, höjer volymen på radion, men det försvinner aldrig

Blir så sur när man hör hela tiden vilken hora, hon ligger med alla bla bla. det finns ju en anledning till att man gör, de det är inte direkt för man är skit kåt och tycker det är skönt som fan ? 
Vissa kanske skär sig eller sånt. men sex är ett lätt sätt att göra illa sig själv på, fast det inte gjorde ont rent fysiskt. man känner sig inte värd mer, tror man behöver det, gör det nog fortfarande. För att leva, för att känna att man finns. Det känns mest som jag går runt i en tjock dimma och ingen ser mig. Så just då , då känns det som jag är närvarande, på riktigt. Att det finns något man duger till, något man gör bra ifrån sig. Jag ville inte egentligen men jag behöver. det är de enda sättet att få utlopp för känslorna.
Kryper ihop 
i hörnet
bredvid sängen

jag tror att
ångesten
äter upp
inifrån

blundar
ser bilder
innanför mina
ögonlock

hans händer
smutsar ner
min kropp
för evigt

hans kön
sliter bort
allt som varit
helt

inbränd
skam
går inte
att skrubba
bort

Kommentarer
Postat av: melindaja0

den ska du ju ha som profilbild på fb ;) ladda upp filmerna förresten :D

2011-06-07 @ 09:21:42
URL: http://melindahhildingson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0