FREDAAAAAAAAAG YEES DÖÖÖÖR!

Gårkvällen var tjockt nice.. förutom att fula jävla jennifööör jävel är så dum i huvet haha :D ääh påt igen bah! nej men fan nu kör vi. ska snart ta något att äta sen hoppa in i duschen.. funderar på vad jag ska ha på mig ikväll? det är ju ganska varmt.. vad kan man ha :P xD x/ sen drar jag till jempa och pussar på henne.
jag vet att du skyndar på stegen slutar se dig omkring rädslan som omsluter dig tätnar som alltid förut flyr du någon annanstans. rädd för att stanna kvar stanna upp och känna efter.
jag önskar jag kunde hejda dina steg räcka ut den där trygga handen vara den tröstande famnen som du så väl behöver. jag ser alla berg du har bestigit alla stigar du behövt gå, när ett steg mot de hela skrämmer dig igen, och jag vet att du undrar vad du är utan allt det som gör ont. ♥♥♥ du är bäst
---------
Det är över nu
försöker intala mig själv på nätterna att dom inte längre kan skada
jag kan andas utan hjälp och jag faller inte lika djupt. Det är över nu
försöker intala mig själv när ögonen kommer allt för nära andetagen som bränner djupare än all eld tillsammans
jag kan stå ser du jag kan gå utan att falla försöker låtsas jag är hel
det är bara skriken som fyller alla nätterna som vägrar att låta sömnen vagga till tryggheten
som försvann då när allt rasade samman
och det är inget annat än minnen som trasar sönder allt det du trodde va helt
men jag försöker förklara att det slogs sönder redan innan du visste att det fanns
Och jag vet att det är över
allting är slut och jag kan inte längre andas utan syre för att det krävs luft för att kunna leva, jag vet det nu
och jag vet att svart aldrig varit något kompakt utan gråhet som går att bryta sönder
och tona ner mer det verkar aldrig ljusna tillräckligt för att man ska kunna se igenom
jag är vuxen men liten och sover med ett krampaktigt tag om kaninen som följt med sedan barnsben
som torkar alla tårar som kvävt alla skrik.
Men det är över nu upprepar för mig själv att det är över nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0