INGEN SKOLA FÖR MIG IDAG

Nu kom jag precis hem för en stund sen efter att ha varit och handlat mat och massa andra grejer köpte även en jätte söt almanacka eller vad de heter(?) sen tog jag en fika med mamma på ett jätte mysigt café. Nu ska jag gå ut och ta en cigg i de fina vädret sen hoppa in i duschen och måla naglarna och ha hårinpacking osv, tjejgrejer ;) Efter det ska jag laga spaghetti och köttfärssås tills barnen kommer hem så dom har mat färdigt, gullig jag är va? ;) Alla tror ju faktikst att jag inte kan laga mat, men det kan jag, riktigt duktig är jag faktikst! hihi.




Här får ni dagens låt också, skit gammal men den är så skön fortfarande!

Kommentarer
Postat av: jennifer

varför har du köpt en lika dan almanacka fitta? :D

2011-10-04 @ 16:05:58
URL: http://mmendelsonjennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0