LÅNG INLÄGG

Dag 13 - Mitt drömbröllop.
Mitt drömbröllop är i ett varmt land, på en fin strand i solnedgången själv med min älskling.

Dag 14 - En gammal bild på mig.
'

Dag 15 - Någonting jag ångrar.
Det finns mycket jag ångrar i mitt liv, men på ett sätt inte för jag har lärt mig så mycket och tagit mig dit jag är idag.

Dag 16 - Innehållet i mitt rum.
Säng, två byråar, data, massa tjej grejer, osv osv. Är aldrig på mitt rum bor i min systers rum när jag är hemma.

Dag 17 - En person jag vill byta liv med för en dag.

Skulle nog va min mamma, eller pappa. Och se hur det känns att ha en dotter som mig hihi, måste kännas underbart.

Dag 18 - Vad jag åt idag.
Åt i skolan äcklig mat, sen åt jag i skolan igen mackor, sen kom jag hem och åt köttfärssås och spaghetti, hihi tjockis haa

Dag 19 - En bild på det jag köpte senast.



Dag 20 - Min favoritfilm
Det måste nog vara Twilight filmerna. Den första speciellt!

Dag 21 - En sak som jag älskar med mig själv.

Att jag är ärlig, att jag tar ledarrollen och att jag bryr mig om andra.

Dag 22 - Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln.
Ibland är det ju bara usch!!! men oftast så är det väl inget speciellt, visst skulle jag få ändra saker med mitt utseende skulle de finnas massa, men det är ju inte direkt min största önskan.

Dag 23 - En låt som får mig att gråta.


Dag 24 - Mitt favoritprogram.


Dag 25 - Min favorithögtid.
Skolavslutningen, om inte det räknas så midsommar eller något! Nyår kanske förutom att det är kallt!

Dag 26 - Det värsta jag varit med om.

Det kan man väl inte skriva ut på bloggen heller haha

Dag 27 - Min första kärlek.
Jag var jätte kär i en kille flera år när jag var mindre, men vet liksom inte om jag riktigt visste hur det kändes att vara kär, annars är det väl den här kärleken tyvärr heheh

Dag 28 - En dag jag minns.
Skolavslutningen, fyfan vad jag grät!!! buhuhu

Kommentarer
Postat av: Felicia

HEJ! Älskar din blogg. Men vart har du köpt jackan? / Felicia

2011-10-18 @ 17:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0