ÅÅH VAD JAG ÄLSKAR ATT VARA BAKIS

Sitter nu vid datorn. Asså vet ni vad sjukt, jag drömde om Cola inatt! Asså jag drömde att jag var på någon bio med Jennifer, så var de typ as mycket folk alla man kände. Och vi gick till en jävla kyldisk och jag köpte tio cola burkar. Jag skulle ha light men tog ändå bara röda. Haha asså ja ni förstår inte men ni kanske förstår hur törstig man är då! Så nu ska jag tamefan gå till affären och köpa några burkar. Visst äre så att burkar är mycket godare än flaskor? Nu kör jag en liten snabb Hiss och Diss också! hihi.


  • Coca Cola Light - Asså är inte det bara sjukt jävla gott med en iskall burk cola när man är törstig? Och det bästa med cola är att man blir helt full i magen, alltså mätt. Skulle lätt kunna leva på bara cola!

 

  • Poze Löshår - Deras löshår är verkligen sjukt bra och tål att vara med om allt! Som ni kanske alla vet använder jag löshår efter en olycka med blonderingsmedel. Jag köpte mitt på en affär i södertälje för ca 900:- Och det är verkligen super bra! Jag tvättar mitt ungefär en dag i veckan, då fönar jag och plattar det. Annars borstar jag och plattar det varje morgon. Badade med det i somras, kan sova med det. Ja, precis som riktigt hår. Nu är det dags för mig att köpa nytt men det har varit med om allt då håller det sig fint ca ett halvår. Rekomenderar!

  •  

  • Vinter - Jag hatar verkligen vintern! Usch det är kallt och tråkigt och alla blir deppiga! Det enda jag kan tycka om är väl att ha mysiga halsdukar och en tjock jacka och uggs. Mysiga kläder. Annars blä!

  • Coca Cola - Jag måste verkligen dissa vanligt Cola för det smakar bara socker. Det är så jävla sött och man får som ett tjockt lager på tänderna. Det roligaste är att jag hatade Light förut, sen när jag va med Jennifer så fick jag vänja mig vid light (hon har ju diabetes) och nu älskar jag det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0