DAG 1




1. Jag har haft ett rätt jobbigt liv, och jag delar inte med mig av det till så många. Utan att vara en attentionwhore, men det är så många som tror dom vet, men dom vet inte ens hälften.

2.
Det finns ingen människa på denna jord som känner mig till 100%, inte ens min mamma som jag berättar allt för, vet allt.

3.
Jag har hela mitt liv haft dåligt självförtroende och självkänsla så har varit ganska duktig på att trycka ner andra. Men nu har jag bra självförtroende osv men klart jag kan bli nertryckt för de, tror jag alla kan bli.

4.
Jag är rätt hård och kan dömma människor väldigt lätt. Vilket jag inte tycker om med mig själv för det blir jobbigt i slutändan..

5. Jag har haft sex med rätt så många killar som ni säkert vet. Och jag har rykten osv, men andledning till att jag har gjort så är för jag hamna snett från början och sen vill man känna kärlek. Även fast sex inte är kärlek så känner mig sig speciell för stunden, behöver bekräftelse. Förstår ni? tror det finns många tjejer som känner igen sig i det jag skriver. och tror inte att dom som inte suttit i den sitsen själv förstår riktigt vad det handlar om.

6. Jag är långt ifrån perfekt även om det verkar på mig som om jag tror det. Jag kan vara en riktig skit mot mina vänner, likaså dom mot mig.

7. Har hamnat lite snett med min bästis. Det är pga att det händer så mycket skit runt omkring oss just nu, och jag tror att vi båda har tänkt rätt mycket på oss själva, istället för att hjälpa varandra. Det är jobbigt att hjälpa någon annan när man har mycket egna problem, men vi måste försöka. Min vän, hoppas du vet att jag inte vill förstöra eller göra dig illa, är bara orolig för dig.

8. Jag har kommit på bästa hämnden jag ska göra för min egen och Jennifers skull, ska bli så sjukt kul ;)

9.
Kommer aldrig någonsin titta eller röra några droger igen. Det lovar jag på allt

10. Jag älskar min familj, mina vänner, och alla som hjälper mig och gör mig glader hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0