FML, SOV GOTT BITCHES

Oj nu har jag inte uppdaterat på några dagar! Men nu jag lever iaf :) tur va?
Kom hem från skolan för ett tag sen, varit en ganska mysig dag med regn och sånt.
Inatt sov Jennifer hos mig, vi kollade på Den otroliga vandringen en sjukt bra film. Jennifer somnade efter ungefär halva och jag kunde inte somna, så gick upp och rökte och låg och vred och vände flera timmar. Tills jag gick till en annan säng eftersom Jennifer är så jävla fet...

I Fredags åkte jag Lollo och Jennifer en stor fet jävla buss med Jocke och hans bror eller något och massa annat folk. Det var sjukt nice, värsta fest bussen. Fan vad vi söp. Sen vetefan vad vi gjorde, åt pizza iallafall. I Lördags drog vi tre till Sara och festade, sen drog vi vidare till Oscar sen vidare osv osv. Helt okej lördag, men kunde varit bättre.


vi i skolan idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0