I HATE THAT I LOVE YOU

Skum kväll igår, bra till en början, och slutet då pizza med Lollo och lite bus hihi.
Idag ska jag bara vara hemma, snart kommer min morbror med fru och barn och så då blir det äta mat, så jävla hungrig är jag! Sen har jag köpt lite gott så ska fetta mig på soffan hela kvällen, känns som det behövs en hemma kväll faktikst..

Så jävla trött på mina så kallade "vänner".. (inte riktat mot alla dock)
Jag har aldrig brytt mig om mig själv och alltid försökt lösa alla andras problem och lagt mina åt sidan. Men så är det inte längre, nu tar jag tag i mitt först, för det mesta. Och jag behöver inte mina skit vänner faktiskt. För ni bryr er inte om någon annan än er själva. Åh shit, ni vet inget om livet, sluta böla och klaga innan ni vet hur andra haft det.
Kommer bry mig lika mycket som du brytt dig om mig under den här tiden, din egoistiska jävla attentionwhore


tur jag har dig min fina vän som gör mig på bra humör all the time! Du ba känns så äkta liksooom hihi!


Kommentarer
Postat av: bästa lollo

Jag älskar dig min fina vän, finns i vått och torrt för dig <3

2011-09-25 @ 21:31:14
URL: http://jealousbitches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0