JAG ÄR DIN LILLA LEKSAK HIHI

Kom precis hem till mamma efter att ha varit ute med min syster, Mickis, Johanna och Mimmi och ätit på mira. Helgen har varit åt helvete, seriöst.. I fredags gick vi till David där det var trevligt folk och det var kul till en början tills det börja spåra ur... Eller va inne på rocken med Frallan och några andra, det var rätt kul.. Fast inget att längta efter direkt haha... Sen som sagt spåra det ur och jag hade damp, grät, vad glad, damp, grät, va glad sen grät osv så ringde till mami vid 4 på morgonen tror jag och ville prata. Så hon ville att jag skulle komma hem till henne så hon kom och hämtade mig, lite gulligt tycker jag är ändå 5 mil eller något. Vaknade klockan 17 på lördagen hoppa på bussen till stan och spydde på bussen så hoppade av mitt ute i skogen någonstans runt tystberga, wtf.. aah sen har jag väl inget mer att säga om den kvällen HAHA. Nu sitter jag här vid datorn och har migrän för några killar (snygga) borrar och bla bla. Ååååh. Nu ska jag ta en cigg sen ska jag hoppa in i duschen, sen ska jag slå på en film och försöka sova. Imorn är det bara gå upp tidigt för att röra mig mot skolan igen.. En ny vecka, fyfan helvetet börjar en vecka till haha cool tjej.

Juste btw vill jag bara säga att jag är jävligt besviken, jävligt glad, jävligt arg, jävligt ledsen. Jag kan inte bestämma mig. Vet inte om jag ska skratta eller gråta, men det blir nog bäst såhär antar jag! Vi får se med tiden. Om ni ville veta hehe..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0