KÖR DAG 2 DIRR

Kör dag två på en gång eftersom jag inte kommer att ha någon tillgång till bloggen imorn då de är lördag och jag kommer att ha fullt upp.

- En person jag vill träffa just nu
Finns nog ingen speciell person jag vill träffa just nu eftersom jag är svettig och äcklig! :( haha
Men den jag nog helst vill träffa är min pappa. Jag saknar honom hela tiden.
Han har inte varit med så mycket i min uppväxt pga av massa saker jag inte vill nämna här i bloggen, men nu finns han i mitt liv igen och är världens bästa pappa man kan önska sig! Även om vi inte ses så ofta så pratar vi i telefon flera gånger om dagen osv.. Jag saknar min pappa all the time och jag önskar att vi kunde ses hela tiden!


fina pappiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0