KÖR EN HISS OCH DISS NU


  • Jennifer - Tänker börja med att hissa min fina vän Jempa häär jaoo -* <3 haha. För det första för att jag snor grejer från hennes blogg, typ de hära hihi. Nej men känner igen mig själv jävligt mycket i henne och det känns som om hon förstår mig när jag har problem osv. Och det känns också som att hon uppskattar när jag försöker göra henne glad och stötta henne när hon är ledsen. Många vänner klagar på allt dåligt man gör hela tiden, men det gör inte Jennifer för hon berättar jämt hur bra man är och att något man gör är bra, det gillar jag skit mycket för sånt behöver jag. Vi har alltid roligt tillsammans och hon bryr sig inte så mycket om vad folk tycker om mig, hon är med mig ändå. Och ett stort plus är att min familj tycker om henne jätte mycket!


  • Duschen - Är inte det skönaste som finns att bara stå och duscha i flera timmar? Och sitta med hårinpacking och raka benen hur länge som helst. Sen efter så smörjer man in sig och målar naglarna och sätter på sig pyjamas som luktar tvättmedel. Mmmm i love it!
  • Min familj - Hur bra känns det inte när man är ledsen och när man behöver något att bara gå till sin familj och be om det så får man hjälp? Nu är det så att min familj inte är som alla andras, ja ni mina vänner som har varit hos mig vet ju det.. Men ibland älskar man det, och vi har många fina stunder också. Alla i min familj har Adhd, ja ni kan ju förstå hur det blir. Men alla är rätt unga så man kan prata om allt med dom och vi har kul ihop. Som andra med äldre föräldrar dom ger pengar men ska man göra något tillsammans är det typ sticka en halsduk?

Detta är inte min pappa för er som undrar, det är mina småsyskons pappa, och nu har jag inte bild på alla.

  • Alkohol och dumma saker - Det här kanske låter lite dumt, men jag måste faktikst hissa detta. Har ni inte tänkt på hur socialt det är? Till exmpel på en helg, hur mycket folk skulle du träffa och hur mycket skulle du lära känna dina nära och kära om ni satt med en påse chips och en film? När man går på fest träffar man sjukt mycket nya människor och man ser andra sidor av sina vänner man inte sett förut. Sen behöver man inte dricka alkohol för att man är på fest. Men för mig är det så att jag öppnar mig mycket mer och är med avslappnad och har roligare när jag är alkoholpåverkad. För vissa är det nog så att man skämmer ut sig och det flyger ut saker man egentligen inte borde säga. Det är ju helt från person till person. Och tex om man röker, då kan man ju "träffas på en cigg", då har man en anledning att träffas. Hur skulle de låta om man sa " Ska vi träffas och säga tja?" Nu påstår jag inte alls att det är bra att röka, det är inget man ska börja med. Men jag som är rökare trivs med det.

  • Blå ögon - Är inte det helt sjukt snyggt? Med isblåa ögon! När man är solbränd och har sådär riktigt blåa! Sjukt snyggt tycker jag och min största önskan är att få det. Många har sagt till mig att man inte kan ha blåa linser på bruna ögon, stämmer det? Isåfall är det rätt synd, får nöja mig med att titta på dom!


  • Jag har ungefär som den färgen till höger, lite mörkare. Vad tycker ni? Blå bruna gröna? Eller kanske någon annan färg?




  • Bussterminalen - Jag hatar att det ens finns en bussterminal eller såkallat "bt". Jag hatar alla bt lodare, för er som inte vet vad en bt lodare är så är det: Ett gäng som man ser på bt ungefär 24/7, alla snackar skit om varandra, tigger cigg, plockar fimpar, och bara är allmänt fula och pinsamma. Själv tycker jag att man endast ska åka buss därifrån, kanske köpa en kaffe och sätta sig i väntrummet OM MAN VÄNTAR PÅ EN BUSS. Inte sitta och klottra med en jävla tuschpenna som ett jävla mongo och skräpa ner och förstöra. Riktigt jävla barnsligt, snorungar...

  • Köttbullar - Köttbullar är seriöst det äckligaste som finns! Jag och min gamla kompis Elice testade en gång i skolan för länge sen att slänga den i bordet och jo vad gjorde den? Studsade 20 studs innan den va still! Det är bara massa brosk och skit intryckt de dära! Har ni tänkt på om man har köttbullar i kylen hemma och så kanske den råkar vara lite öppen, då luktar det fan fis i hela huset när man öppnar kylen..

  • McDonald's - Dissar verkligen donken just nu, äter fan där varje dag och det är fan inte bra. Jag och Jennifer kommer fan rulla fram snart.. Det är ju förjävla beroende framkallande! haha.

  • Paow - Måste tyvärr dissa bloggaren Paow. I bloggen tycker jag hon verkar vara en skit go, mysig och söt tjej. Men för det första låg hon ju med Nemo när hon var tillsammans med Hugo. Tycker det är riktigt äcklig stil. Sen det som gör mig mest irritererad är att hon nedvärderar Dessie totalt. Hon tycker fortfarande att Dessie är en liten billig fjortis och själv tror hon att hon är så vuxen och mogen och naturlig. Hon leker så överdrivet snäll och mogen, men egentligen är det hon som är bitchen och ser ner på alla andra. Hon är ju trots allt inte ens 18 år.. Ändå tror hon att hon är 35 och sitter där med sin latte och sina märkeskläder. Åh irreterande brud.

     


Kommentarer
Postat av: jennifer

jag älskar dig som fan bästis, du finns alltid och du får mig alltid på bra humör när jag mår som sämst. Fuck vad folk säger, dom snackar bara mycket men vet ingenting inte ett skit. Det är du och jag mot världen hjärtat och det skulle vi lätt klara av, bara vi har varandra <3 pözz

2011-09-08 @ 19:33:56
URL: http://mmendelsonjennifer.blogg.se/
Postat av: jossan

Såklart att du kan ha blå linser. Mina ögon är ju nästintill svarta och det funkade utmärkt för mig! :)

2011-09-10 @ 15:27:53
URL: http://jtasevski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0