MINA PIERCINGAR

Över läppen - Min första piercing tog jag 2008, nu har jag tagit ur den för det är värsta jävla fjortis piercing, som man ska ha när man är runt 12 som jag hade. Dom som har det ser bara riktigt töntiga ut ;) dock har jag ett ärr som alltid kmr vara kvar..


Naveln -
Samma år tog jag min navelpiercing, den ångrar jag inte ett dugg för jag har så stor navel så piercing sitter skit snyggt där på mig. Kan inte visa min mage utan piercing, det känns så naket och fult.


Tungan, näsan -
Tungan har jag haft två gånger pga att jag ångrar mig hela tiden. Vill ha, vill inte, vill ha, vill inte. Men nu sitter den där iallafall tills vidare. Näsan vet jag inte varför jag har, den syns knappt. Däremot är det jävligt snyggt att ha ring men det tycker mina vänner och mamma att jag absolut inte ska ha. Men ska köpa mig en ring eftersom jag slarvat bort min.


Ögonbryn - Min älskade piercing. Det här är lätt min bästa, tkr man ser lite hård ut i den hihi ;) Nu är det så att alla säger att den sitter för långt ner, men det tycker inte jag, jag tycker att den sitter perfekt. För det första vill jag inte ha en plupp mitt i pannan. För det andra finns det ett speciellt ställe man ska sätta den på om man känner efter med fingarna. Jag målar mina ögonbryn som V:n som sitter högt upp, då kan jag inte sätta piercing efter mitt ögonbryn. Nu har jag fortfarande läkstav eftersom jag är för lat för att åka upp till sthlm och köpa piercingar haha. Men jag är iallafall kär i den, no matter what ;) hihi

här ser man mitt ärr också...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0