UHHH FREDAG IMORN

Nu ska jag börja med att berätta min dag. Försov mig så tog bussen 9 med bror och Sofie, lååång tid tog det men somnade typ hihi. Kom fram till skolan då va det bara en liten lektion sen lunch. Sen åkte jag till stan och rökte några cigg med Amanda sen tog jag bussen hem igen. Idag har jag bara kollat på tv och gjort läxor. Känns som att jag inte gör något annat än de nu på vardagarna, men det är väl bara vänja sig vid sånt liv? Alla vuxna har ju ett tråkigt liv.. Jaja får väl bita ihop tills studenten iallafall.

Nu ska jag börja med att både Hissa och Dissa en bok som jag har läst.

Bokens namn: Över ytan
Författare: Kate Cann
Baksidetext:
Det har tagit slut mellan Colette och Art. Hon kämpar febrilt för att komma på fötter och är fast besluten att gå vidare med sitt liv. Men det är svårare att glömma Art än hon först trott. Hennes familj och vänner börjar tappa tålamodet, och när Art plötsligt dyker upp tvingas hon ta svåra beslut. Vill hon börja om igen eller är det dags att gå vidare, på egen hand?

Ska skriva lite om min egen uppfattning:
Den här tjejen Coll då som ni ser är hon jätte kär i Art och han drar iväg till Nya Zeeland och kommer tillbaka och har upplevt massa i sitt liv. Han gjorde slut sen drog han bara iväg i sex månader. När han kommer tillbaka låtsas han som inget har hänt och pratar med henne som en vän. Hon vill vara med än en vän till Art. Hon går igenom massa med sin bästa vän, börjar jobba på ett Café träffar en vän hon kan prata med allt om. Sen kommer hennes gammelmoster på besök och hon bestämmer för att åka med henne till (? något land) och bo där länge. Just sekunden innan hon ska iväg vill Art träffa henne och han berättar att han precis känt likadant för henne hela tiden. Och han vill följa med henne eller att hon ska följa med honom. Hon tackar nej, sen slutar boken. SÄMST SLUT. Blir så arg!!!!!!!!!!!!

Men rekommenderar den här boken för er, man tänker ganska mycket på hur man egentligen blir behandlad av sin stora kärlek!



Sen är jag super glad för min tjeeeej har blivit bruuunhåårig omg så snyggt hih, glad och stolt :):)
Se så fin hon blev:

Älskar dig min finaste bästis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0