LIFE'S A BITCH

Igår natt sov jag hos Jempa. Vi gick till skolan,jag pluggade och hade de trevligt med Amanda som vanligt. Efter skolan jag tog jag bussen till stan. Sen tog jag bussen till mamma, skulle va barnvakt men dom kom hem tidigt så det behövdes inte. Gick och la mig i sängen och tog en powernap. Vaknade runt 7... Gick till affären och köpte några burkar cola, sen har jag bara suttit och gjort läxor och kollar på tv med Thomas. Nu har jag precis ätit middag och druckit lite mer cola. Skönt att vara klar med läxorna och så också, nu finns det inte massor att tänka på som måste göras. Tog precis en dusch och tog precis medicin så om en stund är man väl trött, skönt att lägga sig i sängen och sova ut ordentligt. Imorn är det bara upp tidigt igen och gå till Campus och plugga. Funderar på att äta donken till lunch imorn, va ett tag sen nu hihi. Nu ska jag sova, ha en bra fortsatt vecka, själv längar jag till helgen.

Aldrig mer ska jag blanda in en kille i mitt liv, aldrig släppa in någon.
Pallar inte vara arg, ledsen och besviken hela tiden.
Vad är det för mening att ge en falska förhoppningar?
Eller se en som ett av alla sandkorn på en sandstrand?
Eller som toapapper du torkar dig med sen hånflinar när du spolar ner de?
Som ett barn som hinner använda sin cykel en gång sen ramlar och den går sönder.
Man får ont i hjärtat av att se hur ledsen det lilla barnet blir.
Vilka förväntningar som bara blåser bort...
Kan du inte bara hålla mig hårt eller släppa mig helt?
Trött på människor utan respekt för någons känslor..
Ändå känner mig sig så speciell, har fortfarande inte insett varför.

Det är tur man har sina fina vänner och familj som hjälper en att tänka på annat och gå vidare


Jag är fin, jag är bra. Har hela mitt liv klarat allt på egen hand. Nu med.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0