BOY YOU KNOW YOU LOVE IT

Nu kom jag precis ur duschen, tänkte lägga mig i sängen och läsa lite hihi. Idag har jag typ inte gjort ett skit, har varit i skolan, bakat och vilat. Kul liv, kul. Imorn är det bara gå upp tidigt sen tänkte jag träffa Jennifer ifall hon har tid för de, hon kanske ska shoppa haha! Nu sitter jag och kollar runt på kläder osv. Hittade ett gulligt skal till min fula mobil så den ser lite cool ut iallafall.

Tyckte de rosa var skitsnyggt men det blåa var ju rätt gulligt! Endast 99:-


Har även beställt en vanlig bas tröja Gina Tricot 99:-


Letar som en galning efter uggs, verkar inte som om dom fått in dem än?
Ifall det är någon som vet någon hemsida eller skoaffär med snygga ugga (behöver inte vara äkta)
ni kan gärna tipsa då, släng in en kommentar! Sov gott bitches

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0