Frågor om kärlek

Har du kysst någon idag? Nej, men igår
Har du haft sex idag? Nej!
Har du ett förhållande? Nej.
När går gränsen vid otrohet? Flirt eller röra någon annan
Är du romantisk? Nej
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? Haha ja
Har du nångång slagit någon? Oh yes
Har du lekt med någons känslor? Ye
Länge höll ditt längsta förhållande? 6 månader
Hur länge var ditt kortaste? Jag vet inte
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Vet inte..
Har du varit tillsammans med två samtidigt? Ja när jag var liten
Är du en bra pojk/flickvän? Både ja och nej. Jag är omtänksam men styr och ställer
Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)? Hemlis!!!
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? Hemlis igen
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med? Nej
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? 17 tror jag
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? Nej haha!
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? Nej! Kanske om vi har barn ihop eller är gifta.
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? Dumpad

https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-1/2757864/images/2012/pic_199115254.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0