50 frågor om mig

1. Vad heter du? Denise 2. Hur gammal är du? 17 3. Vart bor du? Vagnhärad 4. Hårfärg? Svart 5. Ögonfärg? Bruna 6. Hur lång är du? Hmm, vet inte!! 7. Kär? Hihi kanske det 8. Singel eller upptagen? Upptagen broor ;)) 9. Hur många har du kysst? Haha ingen aning! 10. När och vem kysste du senast? Orre 11. Har du hånglat med någon av samma kön? Haha aa usch 12. När hade du senast sex och med vem? Haha hemlis 13. Hur långt är ditt längsta förhållande? Mitt längsta va 7 månader 14. Dumpat någon? Japp 15. Blivit dumpad? Japp 16. Vad för killar/tjejer föredrar du mest? Mörkhåriga, snygga, galna, haha ja lite så va 17. Vad har du för mobil? Iphone 4s 18. Om du vann en miljon, vad skulle du göra? Skaffa en bostad och supa 19. Favoritland? Sverige 20. Favoritfärg? Rosa och vitt 21. Film? Dear John 22. Bok? 14 år till salu 23. Killar eller tjejer? Tjejer 24. Vad gillar du mest med dig själv? Att jag är så jävla snygg 25. Vad gillar du minst med dig själv? Finns inget jag gillar lite, älskar allt med mig själv ;))) 26. Nämn en person du aldrig skulle klara dig utan – min bror dempi och lollo 27. En person du älskar – min syster 28. En person du hatar – finns så många så kan inte välja 29. Ut och festa eller myskväll? Festa såklart 30. Saknar du någon just nu? Ja 31. Vad är det bästa som hänt dig? Ingen aning 32. Beroende av något? Cola <3 33. Ditt livs största misstag? Tänker jag inte skriva här 34. Om du fick välja en enda person att umgås med resten av ditt liv, vem skulle det vara? Lollo 35. Har du några tatueringar? Aa om man ens kan räkna dom som tatueringar, fast nu är dom halvt borta 36. Piercingar? Naveln, näsan, tungan 37. Vem är mest lik dig? Min syster är fett lik mig på sättet 38. Har du någon förebild? Min moster 39. Vad ska du göra idag? Sova 40. Vad är det värsta du vet? Fula människor eller typ utveklingsstörda 41. Vad är det bästa du vet? Flaffe 42. Vad åt du senast? Bullar 43. Vad vill du ha just nu? Cola 44. Vad köpte du senast? Donken 45. Vem är din favorit kändis? Gyptian, Jessica Alba 46. Vilken är din favoritställning? Haha doggy, hahaha ne men 47. Tränar du? Nee föfan har inte rört en fena på ca 4 år haha 48. När går du och lägger dig? Sent 49. Vad är klockan nu? 03.36 50. Är du nöjd med ditt liv? Absolut!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0