bakis dag

helloo. Idag har varit en riktig söndag. Har städat hela Lollos rum och eftersom hon ramlade ner för balkongen är hon "så skadad" så hon låg i stort sett och kollade på. Hon kör med mig som fan nu och ber mig göra allting haha. Sen gjorde vi tacos och satt och snackade skit om allt och alla. Nu kom nyss hem till Vagnhärad, alltid lika kul att komma hem till min bebis, han blir så galen varje gång. Hatar att vara borta från honom :( Iallafall så ska jag snart hoppa in i duschen och sen leta efter något gott och lägga mig och kola på film. Är så jävla trött så ska sova tidigt idag. Dags att vända tillbaka på dygnet kanske också. Ska upp rätt tidigt imorn för jag och Lollo ska gå på stan, måste fixa lite saker. Saknar Lollo redan :( helgen har varit bra iallafall. ganska lugn. Har druckit och vart med min älskling heheh. Vi hörs senare hihi
 


här får ni en gammal låt, old but gold ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0