Heej

Åh är fett irriterad hatar min mamma!!!!! Ska hoppa av skolan och börja jobba så jag kan flytta här ifrån :))) Funderar på att lägga mig och sova om nån timme så det går fort tills imorn.. Karneval o grejer, niiceee! Dör av att ligga hemma.. Fast kan ändå inte bestämma mig om det är skönt eller inte, blir sällskapssjuk. åh satt och tänkte förut, snart är sommarlovet slut då är de bara återgå till det tråkiga livet igen... orkar fan inte. Hatar min skola och bussar och plugga, kan bli vad jag vill när jag blir stor iallafall. Aja Thomas håller på och grillar så ska ner och äta snart sen ta en dusch sen ska jag fan sova.!! Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Den där röven skulle man gärna gosa sig ner i

2012-08-02 @ 23:08:36
Postat av: Anonym

så fiiiin rumpa du har denise, man vill ju bara ha den här

2012-08-03 @ 00:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0