Hej

Hellooo bloggen. Kom hem för ett tag sen från Orre hehe ;) har sovit skit mycket men ändå fett trött. Är typ fortfarande bakis från i tisdags. Har inte kunnat äta eller rökt. Köpte mat på donken förut när jag va i stan men mådde så jävla illa när jag såg de så slängde skiten. Donken liksom, min favorit??? Då är de något fel ;) iallafall när jag kom hem ville mina små syskon baka och så snäll som jag är så står de en kaka i ugnen nu, mitt egna recept så får se vad de blir av de haha! Det regnar och är fett tråkigt, känns som det kommer bli värsta depp dagen idag.. Men låser väl in mig och tittar på film och sover antar jag. Har först lite ärenden bara ;) hehe!! Imorn är de fredag iaf hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0