Om mig

Du heter?
Denise

Du kallas för?
Nisi

Låt som du sörjer till när du är ledsen?
Haha ingen speciell.

Beroende av?
Cigg alkohol cannabiiizzz ;) nej men cigg typ. Och cola!

Vad tror folk om dig?
Att jag är en liten snorunge som gör skit och lever i en dröm typ, och ligger med alla och knarkar och super hela tiden haha!

Vad får du oftast komplimanger för?
Att jag är så jävla snygg. Typ min rumpa eller mina ögon

Hur imponerar man på dig?
Pengar.. Pengar mannen

Brukar du skratta för dig själv?
Haha ja ifall jag tänker på saker jag och Lollo har gjort.

Vad står det i ditt senast inkomna sms?
Danne hade den^^ (och de va en lögn)

Vart bor du?
I vagnhärad och oxelösund.

Trivs du där?
Nej

Har du haft 6 idag?
Nej

Hur svarar du i mobilen?
Hallå eller aa

Vem ringde du senast?
Orre

Vad sa den du senast pratade med i telefonen?
Hör av dig om du hör något.

Brukar du komma i tid?
Haha nej aldrig, har hela livet framför mig, palla stressa

Hur känner du dig nu?
Lyckligast i världen

Vanligaste färg på dina kläder?
Rosa, vita, svarta

Vad tycker du om fötter?
Sexigt

Vad saknar du?
Kuk

Hade du en bra kväll igår?
Ja haha!!

Favoritdryck på morgonen?
Cola eller oboy

När brukar du oftast gå och lägga dig?
Vettefan

Är du blyg?
Ibland faktiskt, vet inte vrf hah

Sysslar du med nån idrott?
Hahah neehe

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Jajaja va e kärlek

Har du spytt offentligt?
Haha ja tusentals ggr

Vad skulle du göra om du var tjej/kille för en dag?
Runka

Är du nöjd med ditt liv?
JA!

Är du bortskämd?
Om jag vill

Vad gör du imorgon?
Fredag.. Super

Vad är det värsta du vet?
Att va utan sex och när nån säger åt mig va jag ska göra

Har du bra vänner och äkta vänskap?
En vän ;) nee men några bra

Vad är det finaste du fått?
Flaffe :))

En speciell dag du minns?
Haha

Du samlar på?
Pant

Vem ringer du när du är arg/ledsen?
Mamma eller pappa o skriker lite

När grät du senast?
Igår haha

Vad skulle du göra om du vann 1 miljon?
Dela hälften med lollo

Vill du gifta dig?
Ja då blir min mans grejer mina ;)

Vill du ha barn?
Ja

Är du musikalisk?
Nej,

Vad dricker du helst när du är törstig?
Cola

Bor dina föräldrar tillsammans?
Nej

Har du nångång gråtit dig till söms?
Vet ej

Biter du på naglarna?
Neej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0