barnvakt

HELLO bloggen. Vaknade för ett tag sen, och nu är jag och mimmi barnvakt.
Ska berätta lite om min vecka som ni missat eftersom jag alltid bloggar från mobilen och blogg.se appen funkade inte så har jag inte kunnat blogga. men nu sitter jag här vid en data så oroa er inte att det blir dött under dagen ;)
I söndags sov jag och mimmi hos min moster och köpte massa godis och chips och kolla på film och dygnade så åkte vi med bussen til trosa halv 7, så gick vi till tandläkaren osv. Jag och mimmi somnade flera gånger inne hostandläkarn haha (if you know what I mean, mimmi) ;)))) haha. Sen kom vi hem till mig och sov några timmar. När vi vaknade gick vi och köpte ost, kex, vindruvor cola osv som jag redan har berättat. Sen somnade vi hos mig. På tisdagen så åkte vi till nyköping och gick på stan och åt donken, sen åkte vi ut till stallet och packa höbalar och grejer för min moster behövde hjälp efter de tog vi bussen från tystberga hem och då åkte mimmi till hampus. Jag köpte chips och dip och la mig på soffan ett tag sen tänkte jag precis att jag skulle gå och lägga mig men då skrev en kompis att vi skulle komma till stan och va med dom. Så då hämtade dom mig och sen hämtade vi Lollo och åkte hem till Danne. Jag och Lollo somnade där så när vi vaknade gick vi till donken sen hämta mamma upp mig och då visade jag vilken jacka jag ville ha så hon kan köpa den. Sen åkte vi till en bilaffär och prov körde bilar osv. Sen åkte jag till trosa för ärenden. När jag kom hem kom mimmi till mig, då lagade vi mat och letade pant hemma hos mig hahaha! sen gick vi förbi farmor och sen sprang vi till sista bussen till nyköping och drog till min moster. Vi kollade på tv några timmar sen somna vi, och nu sitter vi här och är barnvakt till 3 ungar. två dampungar och en söt liten bebis.. så nu vet ni vad jag har gjort, jätte roliga saker (inte för er som bara vet hälften) men för oss är det skit kul ;) hehe. Nee nu ska vi  kollar på tv och mysa med bebisen. hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0