Dec. 27, 2012

Tjeena! Sorry för dålig uppdate har inte haft tid. Julafton va jätte mysig och fick de jag ville! Juldagen fixade jag och mimmi oss hos mig och började föra och sen strula allt som fan men efter många om och men kom vi iväg. Vi åkte till stockholm och gick på krogen, de va skit kul. Haha jag och mimmi dansade hela kvällen och de va sjukt mycket folk, massa snygga killar ;) oj oj. Det va öppet till 05 så vi kom väl hem vid 9 tror jag den va, och tror ni inte att jag OCH mimmi har låst in våra nycklar hos mig... Och min pappa går inte att väcka! Som tur va stod mimmis mamma på balkongen och rökte så vi gick in till henne och däcka dirr asså. Hehe! Igår vaknade vi vid 4 så då gick vi och handla åt farmor och va hos henne och åt, sen kom vi hem och åt.. Och åt, matkoma vi laga pannkakor och chips och billys och jag vet inte vad. Haha nu väntar jag på mimmi för vi ska åka iväg och sola och handla osv. Puss

Bilden är tagen ca 06 på t centralen så de är drf vi e så slitna, naglarna gick av etc. Men vi e snygga ändå ;) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0