Hatar söndagar

Fan vad jag är trött och seg hela tiden.. fan skulle kunna sova dygnet runt! Och inte nog med de så vill mina föräldrar hela tiden att jag ska göra massa ärenden åt dom, skit jobbigt, mamma ringde mig nyss och fråga om jag kunde komma och färga hennes hår och va barnvakt imorn och pappa säger att jag ska hämta de och handla hit och dit. Är inte liiiite irriterande, jag har mitt eget liv också men det fattar ju inte dom, och säger man nej då hjälper man aldrig till. "du gör ju aldrig nått, du bara ska ha och ha". Ååååh sova en stund då innan jag måste iväg på nästa ärende! fast ne ska inte resa mig ur sängen idag.. eller juste, måste ju gå ut med hundarna 15 ggr till eller nått. PALLA. Haha gud vad jag gnäller.
Sån här stil som tjejen på bilden har skulle jag lätt vilja ha, men det blir lätt överdrivet så man ser ut som en lebba och det vill jag verkligen inte göra euuuw! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0