Lycklig

Tjena! Idag åkte jag till nyköping och gick på stan helt själv. Haha kände bara för att va ensam! Köpte med mig lite saker hem. Sen kom Lollo och langa cigg och sen gick vi till donken och käka bästa Mc feast <3 när jag kom hem mötte jag mimmi i centrum och gick hem till mamma och va barnvakt. Har bott med mina syskon sen dom föddes sen flytta jag ifrån dom i september så älskar att spendera tid med dom. Dom är så lydiga och underbara, skrattar hela tiden när jag är med dom. Sen somnade dom och så kom mamma hem så vi satt och snacka med henne ett tag, min älskade mamma<3 :))
Nu har vi suttit i köket några timmar och fixat naglarna, lyssnat på musik och kedjerökt! As mysigt, gillar verkligen att umgås med mimmi. Hon gör mig så glad och ger mig självförtroende, hon gör mig till en stark person. En vän som funnits hela livet och hoppas kommer finnas resten av mitt liv! Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0