Natti natti

Tjenaare! Ligger i soffan med mimmi, har precis kollat två filmer. Gamla filmer som man tyckte va skit bra när man va mindre, typ Hip hip hora, mimmi tyckte nog dom var mindre bra än mig eftersom hon somnade innan vi hade sett en halv film.. Idag har mimmi färgat mitt hår, blev ju inte fint direkt men får fixa till de imöörn så jag kan gå ut i helgen osv. Imorn ska jag på bio med bästis, hon ska bjuda mig. Ska se breaking dawn part 2 så kommer väl sitta och böla hela tiden.
Nu ska jag ta ett glas trocadero för jag kommer inte ihåg hur de smakar, äckligt har jag för mig, ska testa hehe. Sen ta en cigg sen ska jag nog försöka sova, mamma vill ha med mig på stan tidigt imorn och jag måste hinna färga håret och plus att jag ska dra iväg med Lollo sen. Får inte vara trött liksom. Jaja e skit rök sugen nu så see ya puss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0